sobota, 25 października 2014

Paris is always a good idea...

"Paris is always a good idea" mawiała ponoć Audrey Hepburn. I ciężko się z nią nie zgodzić. Paryż kusi zabytkami, muzeami i atmosferą. Niby sztampowy i według niektórych przereklamowany, ale nie sposób mu się oprzeć. I ja na pewno tego nie zrobię! Uwaga, uwaga - tak, udało się! Zaplanowałam (w końcu) kolejną podróż i już niedługo będę mogła rozkoszować się stolicą Francji :) Mój podróżowy głód był już naprawdę dość potężny, więc cieszę się, że w końcu będę mogła go zaspokoić. I to w takim miejscu :)

Do wylotu pozostały tylko 2 tygodnie, a ja poprzez całe życiowe zagonienie nie wzięłam się jeszcze za porządne planowanie. Na zwiedzanie nie będę miała zbyt dużo czasu bo 3 (prawie) całe dni. Tym razem jednak nie chcę gnać jak szalona od zabytku do zabytku. Owszem, wszystkie 'must see' znajdą się pewnie na mojej liście, ale chciałabym odpocząć i po prostu chłonąć atmosferę miasta. Mam nadzieję, że się uda :) 

Będzie pięknie, będzie cudownie ;)

Radość związana z planami to jedna motywacja do napisania tego wpisu. [Skoro podzieliłam się z Wami frustracjami, pomyślałam, że dobrą energię również tu umieszczę ;)] Inna jest taka, że do czasu wyjazdu muszę sfinalizować kupno aparatu fotograficznego. Miałam na to naprawdę sporo czasu, ale oczywiście odkładałam, odkładałam i tak wyszło, że mam jeszcze sporo wątpliwości, a decyzję podjąć trzeba. W związku z tym wszystkie dobre dusze zainteresowane fotografią pytam: co myślicie o modelu Lumix G5? Chciałabym pójść bardziej w fotografię, ale na razie żaden ze mnie profesjonalista, więc trochę boję się lustrzanek. Podobno bezlusterkowce to dla nich dobra alternatywa. Macie z nimi jakieś doświadczenia? Będę wdzięczna za wskazówki ;) 

A jakbyście mieli jakieś na temat zwiedzania Paryż to oczywiście je też chętnie przyjmę! Lecę śnić o Paryżu! Dobranoc :)


9 komentarzy:

  1. tyle pięknych miejsc jeszcze do zobaczenia... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami brak czasu, ale cel to zobaczyć je wszystkie, prawda? :D

      Usuń
  2. Fajnie i gratuluję :) Masz rację, że warto i zobaczyć te "must see", ale też dać sobie czas na własne odkrywanie Paryża. A ja z kolei, na Mikołajki lecę do Brukseli, już od dawna chciałem być na jakimś jarmarku bożonarodzeniowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożonarodzeniowy klimat bywa naprawdę fajny :) liczę na ciekawe zdjęcia! :)

      Usuń
  3. Paryż to wspaniały wybór! Osobiście uwielbiam to miasto i absolutnie nie jest dla mnie przereklamowane. Na pewno wyjazd tam będzie udany. :)
    A co do aparatu... Myślę, że nie ma co bać się lustrzanek. One też mają tryby automatyczne albo pół-automatyczne a i jakość zdjęcia jest naprawdę dużo lepsza. :)
    PS. Masz u mnie nominację do Liebster Blog Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryż jest niesamowity, wart porządnego przespacerowania. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paryż to moje marzenie od dzieciństwa, ale dużo osób mówiło, że to miasto jest turystycznym rozczarowaniem. Na ulicach dużo śmieci, kiepsko jest to rozwiązane. Po przeczytaniu artykułu na blogu https://beneluks.pl/ postanowiłam, że polecę do Brukseli :)

    OdpowiedzUsuń